İnternet sorunu hangi bakanlığa bağlıdır?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu.
İnternet hizmetleri hangi bakanlığa bağlıdır?
Kurumun bağlı olduğu bakanlık Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’dır. 5018 sayılı Kanun’da düzenleyici ve denetleyici makamlardan biri olan Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, 5809 sayılı elektronik haberleşme alanında denetim, düzenleme, koordinasyon ve kontrol sağlamaktadır.
İnternet şiparişleri nereye şikayet edilir?
ALO 175. Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildiği bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.
BTK şikayet edince ne olur?
Şikayetiniz, hizmeti aldığınız satıcı/sağlayıcı tarafından Tüketici Şikayet Yönetim Sistemi (BTK) üzerinden 10 iş günü içerisinde cevaplandırılacaktır. Verilen cevapla sorun çözülemezse tüketici 10 gün içerisinde işletme çözümüne itiraz edebilir.
İnternet hangi kuruma şikayet edilir?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.
175’e ne şikayet edilir?
Alo 175 Tüketici Danışma Hattı Finansal Hesap Şikayeti.
BTK neye bakar?
5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu kapsamında hizmet veren Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, aynı zamanda 5809 sayılı Elektronik ve Haberleşme Kanunu kapsamında telekomünikasyon sektörünün denetimini, düzenlenmesini ve genel teşkilatlanmasını üstlenmektedir.
Türk Telekom hangi bakanlığa bağlıdır?
Türk Telekom hisselerinin yüzde 60’ı Türkiye Varlık Fonu’na, yüzde 25’i ise Türkiye Cumhuriyeti Maliye ve Hazine Bakanlığı’na aittir. Hisselerin kalan yüzde 15’i halka arz edilmiştir. Türk Telekom hisseleri Mayıs 2008’den bu yana Borsa İstanbul’da (BIST) işlem görmektedir.
Ülkemizde haberleşme ve iletişim alanında hizmet veren kurumlar nereye bağlıdır?
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’na bağlı BTK, Türkiye’de telekomünikasyon sektörünün gözetim ve düzenlemesinden sorumlu kurumdur.
BTK hangi şikayetlere bakar?
Şikayet gönderme, zararlı içerik bildirme, sabit abonelik talebinde bulunma gibi işlemler kurumun internet sitesi üzerinden gerçekleştirilebilir. BTK, İnternet sağlayıcıları ile ilgili sorunları çözer, dolayısıyla İnternet sağlayıcınızla ilgili bir abonelik sorununuz varsa yapmanız gereken en iyi şey BTK ile iletişime geçmektir.
Bir internet sitesini nasıl şikayet edebilirim?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu bünyesinde çalışmalarını sürdüren Ulusal Siber Olaylara Müdahale Merkezi (USOM, TR-CERT) internet sitesine kimlik hırsızlığı, dolandırıcılık ve bilgi güvenliğini tehdit eden içerikler bildirilebiliyor.
Türk Telekom CİMER’e şikayet edilir mi?
Türk Telekom ile ilgili olarak CİMER’e şikâyette bulunmak istiyorsanız, şikâyetinizi CİMER’in internet sitesi üzerinden veya CİMER’in mobil uygulaması üzerinden iletebilirsiniz.
Cimer’e şikayet edince ne olur?
Başvuruda şikâyet edilen kişi veya makam, daha üst bir makam veya kurumun denetim makamı tarafından incelenecek ve bu makam başvuruya cevap verecektir. Şikâyet edilen kişi veya idari makamın başvuruya cevap vermesi mümkün değildir.
184 şikayet edince ne olur?
İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.
BTK kurum incelemesi ne kadar sürer?
Başvuru kapsamında sunulan belgelerin inceleme süresi 15 gündür. Başvuru belgeleri eksikse, 15 güne kadar bir ek süre tanınır. Belge incelemesinden sonra, iki aylık yerinde inceleme başlar.
İnternet altyapısına hangi bakanlık?
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Bu sayfada yer alan hizmetler Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından e-Devlet Kapısı altyapısı üzerinden sağlanmaktadır.
İnternet kesintisi nereye şikayet edilir?
Türk Telekom Altyapı Hasar İhbar Hattı “08003140003” numarasıyla kullanıma açıldı.
Altyapı sorunu için nereye başvurulur?
Adresinizde veya binanızda internet altyapısı sağlanması için Türk Telekom yönetimine bir talepte bulunmanız gerekmektedir. Dilekçenizi verdikten sonra adresinizdeki altyapıyı periyodik olarak sorgulamalı ve takip etmelisiniz. Adresinizde altyapı olup olmadığını yukarıdaki sorgu alanından öğrenebilirsiniz.
BTK hangi şikayetlere bakar?
Şikayet gönderme, zararlı içerik bildirme, sabit abonelik talebinde bulunma gibi işlemler kurumun internet sitesi üzerinden gerçekleştirilebilir. BTK, İnternet sağlayıcıları ile ilgili sorunları çözer, dolayısıyla İnternet sağlayıcınızla ilgili bir abonelik sorununuz varsa yapmanız gereken en iyi şey BTK ile iletişime geçmektir.
Tavsiyeli Bağlantılar: Hayrabolu Hangi Ile Ait